שחרור תינוק מבית החולים רק עם סלקל

תאריך הלידה הולך וקרב? כבר לא יכולה לחכות לרגע הגדול? אל דאגה, תכף הוא יגיע, אך למרות הציפיה וההתרגשות הגדולה, חשוב לתכנן גם את הרגע שבו תצאו מבית החולים יחד עם התינוק החדש. במאמר זה נסביר למה חשוב לשחרר את התינוק הנולד, הביתה בתוך סלקל.

יום השחרור

קודם כל, חשוב שתנשמו עמוק (כן, כן, שני ההורים) ותכינו את עצמכם ליום ארוך. כמובן שיכול להיות שיתמזל מזלכם ופתאום לא יהיו תורות והכל יקרה נורא מהר, אך ברוב המקרים, הדברים זזים דיי לאט. לכן, עדיף להכין את עצמכם מראש לגרוע מכל – מקסימום, תשתחררו מהר יותר ממה שצפיתם.

כאשר אנחנו רושמים את המילה "להכין", הכוונה היא לא רק מבחינה נפשית, אלא לזכור לרכוש את כל הדברים שתצטרכו ליום השחרור.

ככל הנראה כבר יש לכם רשימה שבניתם מראש של כל הדברים שברצונכם לקנות אחרי היציאה מבית החולים, אך ישנם דברים שצריך לקנות לפני. לדוגמה, נכון להיום לא ניתן להשתחרר מהבית חולים עם תינוק שרק נולד ללא סלקל. חשוב מאוד שהסלקל יהיה במצב תקין.

ביום השחרור, האחות במחלקה תדאג להדריך אתכם כיצד להשתמש נכון בסלקל, תוודא שהוא תקין, תראה לכם כיצד לסדר, לנקות ועוד.

היכן ואיך לבחור סלקל?

ישנם המון חנויות (אוף ליין ואון ליין) המוכרות סלקל ועקב כך, רוב ההורים פשוט מאבדים את עצמם בין כל המבחר. לפני הרכישה, אנו ממליצים לקרוא סקירות ומאמרים באינטרנט, להיעזר ברשת החברתית במידת הצורך. ישנן קבוצות של אמהות בפייסבוק שחברות הקבוצה ישמחו להמליץ לכם על מוצר איכותי מניסיון אישי. לאחר סקירה מקיפה תוכלו בכוחות עצמכם לבחור סלקל איכותי במחיר נוח. מזל טוב ובהצלחה!