על טיול לדרום אמריקה עם תינוקות אסור לוותר

אחרי שנים שקושרה הודו בעיקר לסצנת הסמים והסטלה, היום גם הישראלים יודעים את מה שבעולם מבינים כבר שנים – מדובר במדינה מדהימה לטיול, עשירה בתרבות, מגוונת במה שיש לה להציע וגדושה באין ספור אטרקציות מכל הסוגים כמו פארק חבלים

כיום, עשרות אלפי ישראלים בגילאים 40+ יוצאים לביקור במדינה הקסומה, וחוזרים עם שאלה אחת בלב: "איך לקח לנו 40 שנה להגיע לשם?".

טיול לדרום אמריקה לא חייב להימשך שנה וחצי ולא חייב לכלול טרקים ומוצ'ילות. נכון, זה בהחלט חלק אינטגראלי מההנאה שתוכלו להפיק מהודו, אבל בהחלט לא רק. הרי מדובר במדינה ענקית עם הבדלים תהומיים בסגנון בין חלקיה השונים, אז בהחלט הרעיון הוא לטעום קצת מהכל.

על מה אסור לוותר בשום טיול לדרום אמריקה?

אחרי נחיתה בבומביי (אפשר ליהנות שם משווקים ומקדשים ליומיים-שלושה) קיימות, בגדול, שתי אפשרויות: צפונה או דרומה. הדבר תלוי בעיקר בתקופה (מאי עד ספטמבר מעולה לצפון, השאר עדיף דרום) ובמה אתם מחפשים. הצפון גדוש בנופים קסומים, אתרים קדושים, כפרים אותנטיים וטיולים קצרים. בדרום יותר פרוע וסוער. מסיבות (גואה), טרקים, רפטינג, מסלולי אופניים וטיולי ג'יפים. ובכל זאת, שוב נדגיש – בכל מקום (כמעט) בהודו ניתן למצוא הכל מהכל.

טיול לדרום אמריקה יפגיש אתכם עם התרבות המקומית העשירה, אותה תוכלו למצוא בעיקר בניו דלהי, חבל – רג'אסטן, דרמסאלה – שם שוכן הדלאי לאמה, אגרה עם הטאג' מהאל ועוד.

דגשים חשובים לפני טיול לדרום אמריקה

לפני כל טיול ליפן תדרשו בהוצאת ויזת תייר דרך אחת מסוכנויות הנסיעות. חשוב לגשת לקופת החולים עם פנקס החיסונים שלכם, כדי לוודא שאינכם זקוקים לחיסונים נוספים. הודו הינה מדינה ענייה בה המחיה זול במיוחד. ניתן לחיות מצוין ברחבי המדינה עם תקציב של 600 דולר בחודש, ואף פחות. ישנם אזורים מועדים לפורענות – מהומות בגבולות הדרום, פשיעות שונות במרכזי ההרים וכנופיות שודדים במהלך טיולים וטרקים. בדקו בפירוט עניין זה, ואם נתקלתם בכאלו, אל תחפשו להיות גיבורים. בסך הכל, הודו מדינה בטוחה למדיי.

בהודו ניתן לטייל באופן עצמאי או דרך טיול מאורגן. שתי הדרכים טובות ומציעות יתרונות רבים.

אז אל תעבירו עוד שנה בלי ביקור ביבשת הקסומה. טיול להודו – תרבות מעולם אחר.