מתנות ליולדת – אילו מתנות היולדת באמת צריכה ?

בשעה טובה מישהי קרובה אליכם הביאה חיים לעולם? איזה כיף ומרגש, ועכשיו אנחנו בטוחים שאתם מחפשים מתנות ליולדת כדי להראות לה כמה אתם אוהבים אותה ושמחים בשבילה. יחד עם זאת, אתם בטוח מבינים שכולם מחפשים מתנות ליולדת בשלב הזה ושהיא כנראה תקבל לא מעט דברים, וחבל להביא לה סתם דברים שהיא לא צריכה. בדיוק בגלל זה אספנו עבורכם כמה מתנות ליולדת שהיא באמת צריכה, מקווים שנצליח לתת השראה!

ארגונית טטרא

מתנות ליולדת מתמקדות הרבה פעמים בקניית ביגוד (חשוב ומצוין, ונדבר על כך בהמשך), אך לרוב לא בנושאים של סדר וארגון. אם תצליחו למצוא מתנות ליולדת שיקלו עליה בחודשים הראשונים כנראה תקלעו בול ובדיוק בגלל זה זו מתנה שווה כל כך. היא מאפשרת לסדר חיתולים, בגדים, תכשירים ועוד הרבה ציוד ונתלית בקלות על שידת ההתחלה או על הלול של התינוק.

כרית נחשוש

זה רעיון חמוד שיכול להיות שאף אחד עוד לא חשב עליו. הכרית הזו בעצם מאפשרת ליצור מתחם בטוח לתינוק על המיטה או על השטיח/משטח פעילות. הכרית רכה ונעימה ומגנה על התינוק מפני חבלות וניתן גם לשים אותה בתוך מיטת התינוק.

ביגוד

נכון, רבים בוחרים בגדי תינוקות בתור מתנות ליולדת ונראה שיולדות מקבלות לא מעט בגדים. יחד עם זאת, לא כל הבגדים איכותיים וחלקם הם בגדי ניו בורן שמתאימים לשבועות הראשונים אחרי הלידה. ניתן לרכוש אונליין ביגוד איכותי מחומרי גלם מעולים שיחזיק לחודשים רבים ושווה להרכיב מיקס של פיג'מות לילדים, פוטרים, מגפונים פרוותיים ונעימים לחורף, וואנזיס ועוד.

בשורה התחתונה – אם תחשבו על דברים מיוחדים כמו הרעיונות כאן ותצאו מהקופסא, מתנות ליולדת שתעניקו ישמחו את כל מי שתקבל אותן. בהצלחה!

 

מרחבי הרשת:

מטרנה באתר יוטיוב
מטרנה – הזמנה אונליין
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה
מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה