מתנות לידה – מה כדאי לקנות?

שוק מוצרי התינוקות הוא שוק מגוון ורחב מימדים, הצומח ומוליד שמות חדשים בתעשיה כפטריות לאחר הגשם.  בהגיענו אל חנות תינוקות קשה לעמוד אל מול הררי המוצרים ולבחור מביניהם את מתנת הלידה האולטימטיבית. היש כזו בכלל? אז זהו – שלא. יש "שימושי" יותר או פחות, אך אין "נכון" או "לא נכון" באותו עניין.

 אם כן, בהגיעכם לרכוש מתנה עבור חברה, אחות או חברה של חבר של בת דודה שלכם… רכשו תמיד את המתנה הנראית לכם הכי שימושית עבור היולדת. אם אתם קרובים אליה, אז אפילו עדיף שתתעניינו מה צריכה היולדת – אולי כבר רכשה מספיק בגדי תינוקות או שאולי תעדיף צעצועים?

 חנויות מוצרי התינוקות מציעות מגוון בגדי תינוקות, צעצועים שונים וכן מגוון מארזי לידה מפוארים – המכילים בתוכם כבר מגוון פריטים החיוניים ללידת התינוק: החל מביגוד וכלה בשמיכות ומגבות.מארזי הלידה – כל אחד מהם מכיל פריטים שונים ומגוונים: ישנם מארזי בייסיק המכילים בדרך כלל ביגוד ראשוני לתינוק – בגדי גוף ורגליות למשל, ישנם מארזים המכילים גם צעצועים או חיתולי טטרא, נוסף על בגד גוף או שניים. בחרו במארז הנראה לכם המתאים ביותר. למשל, אם היולדת אינה אם בפעם הראשונה, סביר להניח שביגוד – יש לה בשפע, לעומת צעצועים שונים – שתמיד כיף לקבל עוד ועוד והם אינם תלויי גיל.

 יש היעדיפו גם לרכוש מתנת לידה דווקא ליולדת. הרי היולדת חותה 9 חודשים ולידה, שהיא לא חוויה קלה. מגיע לה להתפנק, לא? אם כן – ישנם מארזים גם עבור היולדת: מגבות, קרמים, סונים, תחליבי גוף שונים. אפילו שובר למסאז' מפנק הינה מתנת לידה ראויה בהחלט, ובוודאי – מקורית.

 אם בכל זאת אתם מעדיפים לרכוש מספר פריטים ולארוז אותם לכדי מתנה  – אפשרי בהחלט. כמתנה נחמדה תוכלו לצרף מספר בגדים ראשוניים, יחד עם כמה צעצועים רכים – רעשנים או בובות נעימות, שמיכי או בובה נעימה. וודאו שהצעצוע מתאים לגיל 0 עד 3 בדרך כלל, מחשש לחלקים קטנים. אם בחרתם בביגוד – דאגו שבד הבגד יהיה עשוי 100 אחוז כותנה – מחשש לעורו העדין של התינוק. בגדי תינוקות ראשוניים שימושיים יכולים להיות בגד גוף, מעטפת, רגלית וכן – אוברול.

 היתרון באריזת מספר פריטים לכדי מתנה – לבחירתכם, הוא בכך שתוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של פריטים, וכן לבחור במתנה עד תקציב מסוים. לעומת זאת, מארז הלידה אומנם לא מאפשר בחירה מכל מגוון החנות, אך הוא כן חוסך הרבה כאב ראש שבבחירת מתנה לבד – אל מול כל השפע שמציעה החנות.

 אם כן, בין אם בחרתם במתנה עבור היולדת ובין אם בחרתם מתנה עבור התינוק, דאגו לפנק אותם בפריטים שימושיים, חיוניים ובעיקר – איכותיים.