משאבות הנקה של מדלה

כל אישה שעברה לידה, בין אם הניקה לאחריה ובין אם לא, מכירה את משאבות ההנקה של מדלה. מדובר באחד המותגים המובילים, שהחלו את דרכם בבתי החולים ורק אז יצאו לשימוש ביתי. במהלך השנים פותחו יותר ויותר מודלים של משאבות הנקה של מדלה, המתאימים לצרכים שונים ומחקים את שלבי ההנקה הטבעית: שלב ראשון – שלב הגירוי, בו יניקות התינוק הן קצרות ומהירות בכדי לגרות את הפטמה לשחרר חלב, ושלב שני – שלה היניקה, אז החלב החל לזרום והתינוק עובר ליניקות ארוכות ואיטיות.

משאבות הנקה סווינג:

משאבת הנקה של מדלה המיועדת לשאיבה מצד אחד בטכנולוגית השלבים המחקה את יניקת התינוק – השאיבה מתחילה ביניקות קצרות ומהירות ועוברת ליניקות ארוכות ועמוקות.

הסווינג מתאימה הן לשאיבת חלב מזדמנת והן לשאיבת חלב קבועה, קומפקטית ושקטה, ניידת וקלה.

משאבות הנקה של מדלה מדגם מיני אלקטריק:

משאבת הנקה קלה וניידת, המאפשרת לך לווסת את עוצמת השאיבה ופועלת הן ידנית באמצעות סוללות והן חשמלית.

משאבת הנקה כפולה של מדלה – מיני אלקטריק פלוס:

מתאימה במיוחד לתאומים, בשל האפשרות לשאוב משני הצדדים בו זמנית. למרות זאת, היא קלה וניידת, ניתנת לוויסות עוצמת השאיבה ולהפעלה ידנית או חשמלית.

משאבות הנקה של מדלה מדגם Pump in style :

דגם המיועד להנקה תכופה לטווח ארוך, הכולל בתוכו מיכל קירור לאחסון החלב השאוב ותיק נשיאה. בתיק תמצאי שתי משאבות, בוכנה לשאיבה ידנית, 4 בקבוקים וגם ספק כוח חשמלי.

למשאבה תכנית שאיבה אוטומטית וידנית וכפתור לשליטה בעוצמת השאיבה ובמספר המחזורים בדקה.

משאבות הנקה של מדלה מדגם הרמוני:

משאבה ידנית המחקה את שלבי ההנקה הטבעיים, בעלת חצוצרה רכה נוספת המאפשרת התאמה מקסימלית לחזה ולעיסוי החזה בעת השאיבה.

משאבות הנקה של מדלה מדגם סימפוני:

כנראה המשאבה המתקדמת ביותר של מדלה, הנמצאת בשימוש בכל המרכזים הרפואיים בארץ. הסימפוני ניתנת לשאיבה חד צדדית ודו צדדית, לוויסות ושליטה על העוצמה והמהירות. גם פה, כמו בכל משאבות ההנקה של מדלה, המשאבה מדמה את פעולת היניקה הטבעית.

משאבות חלב של מדלה מדגם לקטינה:

יש הטוענים כי מדובר במשאבה הטובה ביותר של מדלה. זה כנראה עניין אישי, אבל ללא ספק מדובר במשאבה חזקה ושקטה מאוד, הניתנת לשאיבה באופן חד צדדי ודו צדדי בו זמנית.

בכל מקרה של ספק, היעזרי ביועצת הנקה, או בסיוע של מדלה. משאבות ניתנות גם להשכרה, כך שתוכלי לנסות לפני שאת מתחייבת על משאבה מסוימת.