אלבום תמונות לתינוק

אלבום תמונות לתינוק

כולנו אוהבים להנציח את אותם רגעים מופלאים בחיינו בתמונות, אך מעטים הם אותם אנשים הנוהגים באופן שוטף להדפיס את התמונות ולערוך אותם באלבום תמונות. לאלבום תמונות יש ערך בלתי נמדד המאפשר לנו לשחזר ולהיזכר בכל אותם רגעים מרגשים בחיינו. מעבר להיותו אלבום מתעד יש לאלבום התמונות ערך בשימור רגעים בחיינו שלעיתים ללא תיעוד לא נזכור. מרביתנו נוטים לצלם תמונות רבות המתויקות בתיקיות אין סופיות על המחשב ובמקרה הטוב מגובות בדיסק חיצוני או על גבי הרשת. אך כאשר רוצים לדפדף בתמונות ולהיזכר יש לחפש את התמונות בין אינסוף הספריות כך שחווית הצפייה נעלמת.

אלבום תמונות דיגיטלי הינו הפתרון לספריות התמונות הרבות המצטברות אצל כולנו. אלבום תמונות דיגיטלי הינו ספר תמונות המעוצב ע"י תוכנה פשוטה המאפשרת שיבוץ תמונות בתבניות מוכנות מראש ליצירת אלבום תמונות בעל כריכה קשה או רכה ובגדלים משתנים הניתן להדפסה בחנויות צילום למיניהן. יתרונו הבולט של אלבום התמונות הוא שניתן לעצבו כמעט בכל דרך שתרצו: להוסיף מסגרות, לשנות צבעים, להוסיף כיתוב, אנימציה, לתקן עיניים אדומות, לחתוך את בתמונות בצורות ועוד וכל זאת מבלי לדעת גרפיקה או פוטושופ. יתרון נוסף שיש לאלבום התמונות הוא שאין צורך לסדר את התמונות באלבום כיסים כמו פעם והתמונות בו אינן נופלות לאחר התיישנות של מספר שנים.

כל תקופה בחיינו אנו מתעדים אך בפרט תקופת היריון ולידה מה שמאפשר לנו להקדיש אלבום תמונות ייחודי לתקופה זאת. תיעוד כל השלבים בתהליך מהריון, לידה וינקות בתוך אלבום תמונות לתינוק יהיה כמו ספר לילד שבבוא הזמן יוכל לספר את הסיפור גם עוד טרם הגיח לעולם. באלבום תמונות לתינוק ניתן לעצב בהתאם עם צבעים ואיורים מותאמים ועם כיתוב של שירים וסיפורים מהתקופה. התמונות המשובצות באלבום תמונות לתינוק יכולות לכלול תמונות מההיריון עצמו ואפילו תמונות סרוקות של אולטרא סאונד.

אלבום תמונות לתינוק הוא פשוט וקל להפקה. היום בשל קידום אתרים בגוגל קל יהיה לאתר באינטרנט את כל אותן חברות המדפיסות אלבומי תמונות שכאלו. היכנסו לגוגל ערכו חיפוש והשוואת מחירים ומצאו את האלבום המתאים עבורכם. במרבית החברות תאלצו להוריד את תוכנת העריכה ובכמה לחיצות עכבר תוכלו לערוך את האלבום התמונות של ההיריון והתינוק שלכם. הורדת התוכנה לעריכת האלבום הינה הכרחית שכן קל ומהר יותר לעבד תמונות על המחשב האישי במקום על הרשת. בסיום עריכת האלבום תדרשו לשלוח אותו להדפסה בליווי אופן התשלום וסוג המשלוח הרצוי. שימו לב, אלבום התמונות ישלח ישירות לביתכם כך שלא תצטרכו להטריח עצמכם להגיע לחנות הצילום.