כל מוצרי הפארמה לתינוקות במקום אחד- סנו עד הבית

בתור הורים צעירים לילדים אנו מנסים בכל יום מחדש לתמרן ולייעל את הזמן לטובתנו בין העבודה שלנו ביום יום, סידורים הקשורים לבית כמו כביסות, בישולים וניקיונות לבין הדבר החשוב ביותר – חינוך ודאגה ליקר לנו מכל – הילדים שלנו. אם גם אתם רוצים לחסוך זמן, לייעל תהליכים וליהנות מהמוצרים הכי איכותיים לכם וגם לילדים שלכם, אתם חייבים להכיר את האתר החדש של סנו סנו עד הבית. במדריך הקצר הבא תקבלו סקירה של מוצרי פארם ילדים ותינוקות.

 

במקום לפצל קניות קונים במקום אחד

 

במחלקת הפארם של האתר מגוון של מוצרים שצריך בכל בית. המחלקה מסודרת לפי נושאים וקטגוריות:

  • טיפוח תינוקות וילדים – מגוון של תחליפי רחצה, שמפואים לסירוק קל, מרככים, קרמים להתרת קשרים, מוצרים למניעת גירויים בעור משחות החתלה והכל מהרכיבים הכי טובים ואיכותיים למען הקטנים שלכם. הריחות מדהימים והכל עם המותגים שכולם אוהבים.
  • היגיינת פה ילדים – את קריוס ובקטוס כולם כבר מכירים. כל המוצרים שיעזרו לכם לשמור על היגיינת הפה ושגרת צחצוח בריאה. מברשות שיניים רגילות וחשמליות, משחות שיניים ושטיפות פה בטעמים שילדים אוהבים למניעת עששת והצטברות חיידקים.
  • כביסת תינוקות – אין כמו הריח המדהים הזה של הכביסה. ריח של תינוק קוראים לזה. המוצרים המובילים של סנו לכביסה המושלמת, ללא כתמים וריחות רעים, נטרול חיידקים ונוחות בשימוש.

 

בנוסף תוכלו באתר לרכוש גם מוצרים לחיטוי וניקוי בסביבה של תינוקות, מגבונים לחים רכים, מגוון רחב של עזרי בישול אירוח וניקיון, מוצרים לבישום הבית, מוצרים לניקוי כלים, מוצרי חיטוי והיגיינה, מוצרי נייר, קוטלי חרקים ודוחי יתושים, מוצרי ספיגה, מוצרים לטיפוח הגבר, טיפול ועיצוב השיער, דאודורנטים, סבוני רחצה ועוד.

 

מרחבי הרשת:
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה
מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה