טלפונים סלולאריים הורסים לנו את התקשורת עם הילדים

הרבה נכתב ונאמר על הנזקים שהטלפונים הסלולאריים עושים ויעשו בעתיד הרחוק לילדים שלנו כאשר הם משתמשים בהם, אבל מעט מאד נכתב על הנזק שנעשה להם בעקבות השימוש שלנו בפלאפון לפניהם.

מאמר זה יעסוק בנזק שעלול להיגרם לילדים שלנו ולתקשורת בינינו לביניהם בגלל השימוש שלנו בפלאפון בזמן שהם איתנו, נראה לכם אבסורד ששימוש שלנו בפלאפון פוגע בהם? קראו את הכתבה והבינו כמה זה גרוע.

השימוש שלנו בפלאפון בפני הילדים גורם נזק עמוק לתקשורת שלהם

בשנותיהם הראשונות של הילדים שלנו הם לומדים לפתח את התקשורת שלהם עמנו ועם הסביבה, אחת הפעולות הכי חשובות זה להקשיב להם ולענות להם בצורה הכי ראותה, עניינית ונכונה, לדובב אותם לדבר, לשאול וגם לענות על שאלות שלנו.

המצב היום הוא כזה שהורים רבים שוקעים בפלאפון בזמן שהם עם הילדים ובמקום לשוחח איתם או לעודד אותם לדבר הם גולשים בפייסבוק, יוטיוב או קוראים כתבה חסרת ערך באיזה אתר חדשות.

מעבר לכך שהם לא מעודדים את הילדים לדבר ולענות להם הם גם אדישים לשאלות הילדים ועונים להם בחוסר חשק רק שיעזבו אותם ויניחו להם להמשיך ולקרוא כתבה בפלאפון, מצב זה גורם לילד נזק בלתי הפיך, התקשורת שלו הופכת לקויה ממש כמו שהוריו משדרים לו כרגע ומלבד זה הוא לומד את ההרגלים המגונים שלהם עם הפלאפון ועם הזמן מאמץ אותם לחיקו.

בשורה התחתונה טלפונים סלולאריים הם אסון לתקשורת שלנו עם הילדים, השתדלו להפחית את זמן המסך שלכם בזמן המשותף שלכם עם הילדים ולהשקיע יותר בלשאול, בלענות ובלדבר איתם.