תינוק ישן בעגלה

טיפים לרכישת עגלת תינוק

לפני שהבייבי שלכם מגיע לעולם, אחד מהרכישות הגדולות שלנו הוא רכישת עגלת תינוקות. אנו מסמנים לעצמו מטרה – רכישת עגלת תינוק ,האתגר – לא פשוט אשר כרוך בחשיבה על פרמטרים שונים על מנת לבחור את עגלת התינוק הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכים של התינוק שלכם, ושלכם.

עגלות תינוק

עגלות תינוק מאז ומתמיד משמשות את התינוק שלנו מגיל הלידה ומלווה אתכם ואת התינוק שלכם לאורך שלבי ההתפתחות שלו. בשל כך, נובעת חשיבותה של בחירת עגלת תינוק איכותית וחזקה שתחזיק מעמד גם לטווח הארוך. בשוק העגלות ומוצרי תינוקות וילדים, ניתן למצוא מגון עשיר שמציע עגלות לתינוק בדגמים וצבעים שונים, במחירים שונים שנותנים מענה לשגרת חיים מודרנית של היום ומאפשרות יעילות, פונקציונליות ונוחות בפעילות שונות כמו: דחיפת עגלת, קיפול העגלה וכמובן לנשיאה ואחסנה של ציוד לתינוקות בקלות רבה ללא מאמץ מיותר. תפקידה של עגלת תינוק הוא לספק נוחות והגנה מרבית עבורו.

שלושה שיקולים שנלקחים בחשבון

כאשר ניגשים לרכוש עגלת תינוק אחד השיקולים הראשונים שנלקחים בחשבון הוא צרכי ההורים, כלומר אתם. שאלו את עצמכם ובדקו מהן התכונות החשובות ביותר עבורכם בעגלה על פי בחינה של נתונים כמו למשל, האם קיימת בבניין שלכם בהנחה שאתם גרים בבניין מעלית או בהתחשב לקומת המגורים, מהו גודל הרכב או החשיבה על נסיעה תחבורה ציבורית וכו'. שיקול אחר קשור למאפייני העגלה, האם ניתן לקפל אותה ללא מאמץ ובהתאם לפתוח אותה ללא מאמץ, האם השימוש בה קל ונוחה, האם קיימות רתמות בעגלות תינוק, משקל העגלה, מחיר העגלה ועוד. והשיקול השלישי, מבחן נהיגה. הביאו אתכם תיק כבד שיכול לדמות את המשקל העתידי שתאלצו לשאת, לדחוף, לסחוב והסיעו את העגלה בפניות וסיבובים, אם מתאפשר גם בעליות ובירידות על מנות לבחון את עמידות וחוזק העגלה. הרי אתם הולכים להשתמש בעגלה באופן יום יומי וחבל לבחור עגלה שאינה מתאימה לצרכים שלכם. עגלה איכותית וטובה תענה על הצרכים שלכם, תשפר לכם את איכות החיים ותסייע לאורח חיים תקין של תינוקכם.

Tips – כיצד לבחור בצורה היעילה והטובה ביותר עגלת תינוקות

קיימות סוגים שונים של עגלות אשר מוצעות בשוק: שנה עגלה משולבת, עגלה דו שימושית (חצי משולבת),עגלה רב תכליתי, סל קל, טיולונים, עגלות רוחביות ואופקיות, עגלה לתואמים. העניקו תשומת לב למרכיבי ומאפייני העגלה, בחרנו את נוחות השימוש שלה לצד בדיקה של גודל ומשקל העגלה והתאמת לסביבת המגורים שלכם תוך בדיקה ושמירה על בטיחות ועמידות של העגלות תלויות בתו תקן ישראלי ופרטי היצרן. טיפ שני, חשבו על נוחות התינוק שלכם. כדאי לבחור עגלה שתתאים לתנאי מזג האוויר שתגן עליו מפני קרני השמש החזקות או מי הגשם בימי החורף. מעבר לכך, גם בחירה של ריפוד נעים או משנעת יציבה תשמור על בריאותו.  טיפ שלישי נוגע לאחסון, מחיר ואחריות העגלה. לכל עגלה קיים אמצעי אחסון לכל הפרטים הנלווים של התינוק כמו חיתולים, מוצצים, חלב .לרוב הוא נמצא מתחת לעגלה וגודלו משתנה בהתאם לדגם של העגלה, ולכן, חשוב שיהיה מספיק חזק שיכול להחזיק מספר דברים ולאפשר גישה נוחה בהוצאתם.

זכרו כי לעגלות תינוק יש גורמים המשפיעים על מחירה לפי סוג העגלה, הרכבה, חומרי גלם , אפשרויות מיגון והכוונה אשר יסיעו לכם לבחור עגלת תינוק איכותית וטובה שתשמש אתכם בחייכם החדשים לצד התינוק שיצטרף למשפחה.

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר