טיפים להכנת אלבום לידה

בשעה טובה הבייבי החדש שלכם עומד להגיח לאור העולם, ויכול להיות שגם אתם כמו הורים רבים אחרים בנקודה הזאת, מעוניינים להכין אלבום תמונות ייחודי שיהווה מזכרת מהתקופה המרגשת הזו. זהו בהחלט רעיון נפלא שישאיר לכם מזכרת יפה לשנים הבאות, אבל כמובן שמדובר על משהו שצריך לעשות בצורה נכונה. אנו רוצים לחלוק טיפים שיאפשרו לכם לעצב אלבום לידה איכותי ומרגש.

גיבוי ושמירה

באופן טבעי הכנת אלבום מעוצב מתחילה בחירת תמונות מעולות, ויש יותר מדי מקרים בהם אנשים מגלים ברגע האמת כשרוצים להכין אלבום ללידה, שהרבה תמונות לא נשמרו ואין ממש עם מה לעבוד. אנו ממליצים עוד לפני הלידה לדאוג לגיבוי יומי של כל התמונות שצילמתם.

סידור במחשב

הכנת אלבום דיגיטלי זו פעולה נוחה אומנם, אבל ככל שיש לנו יותר תמונות היא הופכת להיות יותר מסורבלת ומעיקה. מספר שבועות לפני הלידה מומלץ להעביר את התמונות למחשב ולסדר אותן בתיקיות לפי סדר והיגיון שנוח וברור לכם.

עיצוב לפי היגיון כלשהו

אלבום ללידה מתאר את החודשים הראשונים בחייו של הילד. בשביל להפוך אותו למרגש אפילו יותר מומלץ לערוך את התמונות לפי היגיון מסוים, כמו ציר זמן למשל, או תמונות לפי נושאים (בני המשפחה, מקלחת ראשונה וכו'), ואגב מומלץ לעשות כך עם כל אלבום דיגיטלי.

תנו לאדם נוסף לראות לפני ההדפסה

על מנת לוודא שאתם מרוצים במאה אחוז לאחר הכנת אלבום ללידה או כל אלבום מעוצב שהוא לצורך העניין, חשוב לתת לאדם נוסף לראות אותו, להעיר הערות והרבה פעמים לראות טעויות שאתם כבר לא שמים אליהן לב. אם תקפידו על הדברים הללו, תוכלו ליצור אלבום לידה מרגש שתשמחו לפתוח בכל הזדמנות עוד שנים קדימה.  

מרחבי הרשת 

מטרנה באתר יוטיוב

מטרנה – הזמנה אונליין