דייסה לתינוק – איך לשלב את הדייסה עם ההנקה?

דייסה לתינוק היא תוסף נהדר לתינוקות, בין אם ניזונים מתמ״ל או מחלב אם. אם את אמא מניקה והתינוק שלך הגיע לגיל שבו אפשר להתחיל עם טעימות ומוצקים – שווה בהחלט לנסות ולשלב דייסה וכך תעשי זאת כמו שצריך.

טעימות – סביב הארוחות העיקריות

עד גיל שנה לפחות, על אף שמתחילים טעימות כבר בגיל חמישה חודשים לערך, התזונה העיקרית של תינוקך היא עדיין חלב האם. כלומר שחשוב בהחלט לשלב טעימות ועוד ארוחות קטנות, אבל אלו לא יהיו הארוחות העיקריות של התינוק. דייסה לתינוק אפשר להכניס בשלב הזה כארוחות ביניים משלימות במהלך היום.

מגיל שנה ואילך – חלק קבוע מהתזונה

נשים רבות ממשיכות להניק גם אחרי גיל שנה, אבל מכאן אפשר כבר בהחלט לשים דגש על מזון מוצק לתינוקות. דייסה לתינוק היא בחירה נפלאה בשלב הזה ושווה בהחלט להכניס אותה לתפריט באופן קבוע.

מה היתרונות של דייסה לתינוק?

אם יש התלבטות אם בכלל לשלב דייסה לתינוק בתפריט של תינוקות ופעוטות, הנה כמה סיבות טובות למה כדאי בהחלט לעשות זאת:

  • זה מזין: דייסות איכותיות מוכנות המותאמות במיוחד לתינוקות, מכילות מרכיבים החשובים להמשך ההתפתחות התקינה של התינוק ולצרכי גופו – ברזל, סידן, מינרלים וסיבים תזונתיים הם בין השאר חלק מהמרכיבים הבריאים של הדייסות הללו
  • זה בריא: כל מוצרי המזון האלו הם טבעיים ומכילים את כל טוב הטבע להתפתחות התינוק וזוהי דרך נפלאה להעניק לחמודים שלנו מה שהגוף שלהם צריך.
  • זה טעים: ואחרי הכל מדובר גם על מעדן שכל התינוקות והפעוטות פחות או יותר אוהבים. דייסה לתינוק היא רכה, מתקתקה, יורדת בגרון בקלות ומתעכלת בלי שום בעיה.

לאחר שהתינוק מגיע לגיל שבו ניתן להתחיל לצרוך מוצקים, דייסה לתינוק היא תוסף מצוין שאפשר לשלב עם הנקה ממש בקלות.

מרחבי הרשת:

מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה

מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה