בלונים לאירועים – הפתרון המושלם לכל אירוע

חושבים לעשות אירוע? לא יודעים אך לאבזר או לקשט אותו? בלונים צבעוניים לאירוע יכולים לתת לכם את המענה המהיר והקל ביותר.

 עולם הפקת האירועים תופס תאוצה משמעותית ביותר בשנים האחרונות, הוא לא הפסיק להתפתח וכיום הוא מציע מגוון עצום של אפשרויות ופתרונות לאירועים בסוגים שונים. חברות רבות מציעות מגוון אטרקציות החל מקישוטים צבעוניים, דוכנים שונים, תאורה ועוד. הלהיט האחרון שניתן לראות בשוק האטרקציות כיום הוא בלונים לכל סוגי האירועים.

אטרקציות באירועים נועדו בראש ובראשונה כדי להנעים את זמנם של האורחים והקהל המגיע לאירוע. האטרקציות צריכות למשוך את הקהל אליהם ולהעסיק אותם בבידור קליל. כל אדם שעושה אירוע רוצה שהקהל שלו ייהנה ככל שניתן והאירוע יהיה בלתי נשכח.

בלונים לאירועים כאטרקציה

 אחת התופעות הנפוצות ביותר כיום בעולם האטרקציות הוא הבלונים המגיעים לאירועים כאטרקציה. יש מגוון אטרקציות שניתן לעשות עם בלונים באירועים כאשר כל אטרקציה מתאימה לקהל יעד ספציפי למשל אם מדובר באירוע של יום הולדת לילד אז האטרקציה המתאימה ביותר היא אמן בלונים שיעשה צורות משונות ויצחיק את הילדים.

להלן מגוון אטרקציות עיקריות שניתן לעשות עם בלונים:

1.      עיצוב בלונים – אחד הדברים החשובים ביותר באירועים הוא העיצוב, כאן נכנס עולם הבלונים המעוצבים. היום, ניתן להזמין בלונים על פי עיצוב מתואם מראש ולפי דרישות הלקוח. העיצוב בא לידי ביטוי בצורה שהבלונים נראים, למשל, בלונים בצורה של קשת שניתן להלביש על שער כניסה, רשת בלונים שתבנה על התקרה וניתן לשחרר את כל הבלונים במכה בכדי שיפלו על הרצפה, עיצוב מותאם של בלונים על שולחנות אירוע ועוד. 

לאירועים ספציפיים ניתן לעצב את הבלונים לפי בחירה אישית למשל ביום האהבה ניתן להזמין בלונים בצורה של לב, סמיילי וכדומה.

2.      בלונים מודפסים – אחת העובדות שהכי מייחדות את הבלונים באירועים היא שמאד קשה לא להתייחס אליהם, בלונים פשוט תופסים את העניים שלנו ומושכים את תשומת הלב אליהם. אחד הדברים שהכי עוזר לבלונים למשוך תשומת לב הוא שכיום ניתן להדפיס על בלונים הדפסה אישית. היום ניתן להדפיס על בלונים משפטים, ציורים, פרצופים של אנשים ועוד. למשל באירוע יום הולדת לבן הקטן ניתן להזמין בלונים עם הדפס שלו על הבלון או הקדשה אישית מודפסת על הבלון וכדומה.

3.      בלונים לפי סוג האירוע – בלונים מתאימים למגוון של אירועים, ניתן להזמין בלונים לפי סוג האירוע. אם יש אירוע עסקי ניתן להזמין בלונים בעיצוב מכובד, אם יש אירוע פרטי אז עיצוב הבלונים יהיה קליל יותר, אירוע יום הולדת יהיה עם בלונים צבעוניים, אירוע חברה יהיה עם בלונים בצורות שונות ועוד. כל אירוע מקבל את הבלונים המתאימים לו, הרי לא נרצה לעצב אירוע עסקי עם בלונים של יום הולדת.

 

היום ניתן להזמין בלונים לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים כאשר כל בעל אירוע מחליט את אופי האירוע וכך מחליטים על עיצוב הבלונים. כשמחליטים להוסיף בלונים באירוע מומלץ לחקור לעומק את החברה שנותנת שרות ולהיכנס לאתר שלה או לראות אירועים קודמים ודוגמאות של אטרקציות. חשוב לזכור כי בסופו של דבר אנו מעוניינים שהאירוע שלנו יהיה אירוע מעולה והבלונים לוקחים חלק משמעותי ביותר באירוע.