איך ללמד את הילדים שלכם אנגלית מגיל רך?

אנגלית היא ללא ספק השפה החשובה ביותר בעולם ונכון להיום היא השפה האוניברסלית היחידה, היא החיבור שמאפשר לכל אחד ואחת מאתנו לתקשר עם אנשים מכל רחבי העולם במיוחד בתקופה זו שהאינטרנט מאפשר את החיבור הזה כדי ליצור קשרי מסחר וחברות.

מה חשוב יותר להעניק לילדים שלנו מבחינת השכלה מאשר את השפה האונברסלית? אבל איך עושים את זה נכון ואיך מתחילים כבר בגיל הרך.. כל התשובות מיד.

כיצד ללמד את הילדים שלנו אנגלית כבר מגיל הרך

היום קל יותר מבעבר ללמד את הילדים אנגלית מגיל רך, כיוון ופעם הכל היה תלוי בכם, בשעות הפנאי שלכם ובחשיפה שאתם מעניקים להם לאנגלית (כמובן גם בידע שלכם) בעוד היום האינטרנט מאפשר גישה לסרטוני לימוד חינמיים לילדים שמצד אחד גורמים להסתקרן אל מול המסך ומצד שני מלמדים אותם את ה A,B,C באמצעות צורות, חיות ודמויות מצוירות.

זה ידוע ומוכח מדעית שילדים בגיל הרך קולטים שפות בצורה טובה יותר ממבוגרים ומשאר שלבי ההתבגרות שלהם, לכן מומלץ וכדאי כבר בשלב זה ללמד את הילדים במקביל לעברית גם את השפה האנגלית, פוחדים שהם יתבלבלו? אולי בהתחלה כן… אבל יהיו שם לתקן אותם ותבהירו מה עברית ומה אנגלית.

שימו להם כמה שיותר שירי A,B,C, סרטוני לימוד אנגלית כמו דורה לדוגמא, סרטוני youtube ללימוד אנגלית ובכלל תחשפו אותם לכמה שיותר אנגלית, גם בבית השתדלו לחזור עמם על מילים בעברית ואחרי ז שאלו אותם איך אומרים את זה באנגלית, ככה לאט לאט תעשירו את אוצר המילים שלהם באנגלית.

המטרה היא שהילדים יגדלו עם האנגלית כשפה משנית בבית, שיהיו רגילים לדבר ויהי להם ביטחון, שיגיע השלב של הלימוד בבית הספר את השפה הם כבר יהיו כבר עם בסיס.

 

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה

מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה