איך לבחור מתנה לתינוק הרך הנולד

גם אם זה מדובר במתנה לחברה, חבר, מתנת חג לעובדים או מתנה למשפחה, אין כמו לבחור מתנה לתינוק. את המתנה הטובה ביותר, שתחמם את לב המקבל בצורה הטובה ביותר, ושבאמת תהיה שימושית לתינוק כך שכל פעם שהוא ישתמש במתנה שלכם, אימו או אביו יזכר בכם ולבו יתמלא מאהבה ותחושת תודה אליכם. מעבר לכך, תינוקות באמת חשים שדואגים להם ועל כן משקיעים בהם במוצרים איכותיים. כשזה מגיע למתנה ליולדת, בכל המקרים חובה תמיד להשקיע מכל הלב, ולחשוב לעומק המתנה, כך שמי שמקבל את המתנה, יחוש שחושבים עליו ומשקיעים בו, ולא קנו לו מתנה זו בכדי לצאת מידי חובה, אלא שבאמת השקיעו מחשבה וזמן בתכנון המתנה. כי מי לא אוהב שמקבל המתנה שלו שמח ומאושר עד עומק ליבו.

 

מתנה לתינוק היא מעבר למתנה למישהו אחר

כאשר אנו מעוניינים לרכוש לשותף החשוב ביותר בחיינו, חברינו, בעלנו, חברתנו או האישה, אין כמו להשקיע מעומק ליבנו, בכדי שמקבל המתנה ירגיש שבאמת השקענו מחשבה, זמן ואהבה, כך שכאן הכסף מתגמד כאשר אנו משקיעים מחשבה. פתרון נהדר למתנה זו הוא יום ספא וטיפוח זוגי, רק לכם לשותף לחיים הכה חשוב לכם, ספא הוא דבר מושלם, הוא גם רומנטי, מושקע והכי חשוב הוא נעשה יחד, כך שהזוג נהנה ממנו יחד וחולק חוויות מדהימות ונעימות, שמכניסות אווירת רומנטיקה ואהבה אין סופית בין בני הזוג. מתנה נוספת היא מארז טיפוח, גם אם מדובר במתנה לגבר ולא לאישה, גם גברים אוהבים ליהנות ממארז טיפוח איכותי ונעים, שמכניס אווירת ניקיון וטיפוח לחייהם, כך שכולם נהנים ממארז זה. מתנה נוספת שאפשר לבחור היא תכשיט זוגי, כלומר, איזה טבעת משותפת לכל אחד מבני הזוג, או אף שרשרת שמשלימה אחת את השנייה. הכוונה שלנו היא שצריך לחשוב יצירתי, וצריך להכנס לתוך הראש של מקבל המתנה, ולחוש מה הוא היה מעוניין לקבל כמתנה. כשמדובר ביולדת ניתן גם להעניק יום ספא זוגי וגם שוברים לבגדים, מתנות מרגשות אחרות לתינוק ועוד…

 

מתנה לעובדת שילדה

כאשר מעוניינים להעניק לעובדת שילדה מתנה כלשהי, אנו לוקחים בחשבון שמדובר במתנה נעימה לעלות את מורל העובדים ואת המוטביציה, גם בעובדים רצוי להשקיע, כי תחשבו אם הייתם בעמדה שלהם והמנהל שלכם היה משקיע מחשבה, זמן ואף כסף במתנה שלכם, איך הייתם מרגישים, או שאם לא היה משקיעים בכם כלל. מדובר בהבדל תהומי שמתנה קטנה לתינוק עושה. כמנהל, שימו את עצמכם בעמדת מקבלת המתנה, או אם מדובר באב טרי, מקבל המתנה, ונסו להרגיש איזה הרגשה טובה זו לקבל מתנה מושקעת ומלאת חום ואהבה. כאשר זה מגיע לעובדים, הדבר המומלץ ביותר זה שובר כללי שאותו אפשר להטעין בסכום מסויים, שאותו אתם בוחרים, ובשובר זה אפשר להשתמש בחנויות רבות, כמו חנויות בגדים, בגדי תינוקות, מוצרי חשמל לתינוק, ואף בסופר פארם או סופר מרקטים גדולים ושונים, כך שהעובד יוכל להשתמש במתנה שקיבל בצורה הטובה ביותר, ובדרך שבה הכי מתאים לו להשתמש.