איך לבחור בגדי תינוקות?

בשעה טובה תינוק חדש עומד להצטרף אל חיק המשפחה ובתור הורים לעתיד חשוב לכם כבר עכשיו לדאוג לבריאות ולאיכות החיים שלו. כמובן שצריך לדאוג לו לתזונה טובה ומלאה, אך לא פחות חשוב יש גם לדאוג לביגוד נוח ומתאים שהוא חשוב עוד יותר בחודשים הראשונים לחיי התינוק. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בגדי תינוקות.

בחירת טקסטיל

אין בד אחד ספציפי שהוא מתאים לתינוקות אך כלל האצבע החשוב הוא ללכת על בדים נושמים. חשוב לבחור בד איכותי שיטיב עם עור התינוק שהוא רגיש במיוחד. מומלץ לבחור בד אלסטי וקליל שיאפשר תנועה מלאה. מומלץ ללכת על בדים טבעיים ולא סינתטיים.

בחרו בגדים שקל לכבס

זכרו כי בגדי תינוקות ופעוטות זה משהו שצריך לכבס בתדירות די גבוהה וחשוב לבחור בגדים שניתן לכבס די בקלות ולא יסבכו אתכם יותר מדי עם תכניות כביסה מיוחדות וכתמים עיקשים.

מידות

מומלץ שלא לרכוש בגדי תינוקות במידה המדויקת של התינוק. הסיבה לכך היא שקצב הגדילה של תינוקות הוא מהיר במיוחד וכך לא תוכלו להשתמש בבגד לאורך זמן. מומלץ ללכת על חצי מידה או מידה למעלה כדי שכל בגד יתאים לפחות לכמה חודשים.

עיצובים

העיצוב הוא בהחלט שיקול רק חשוב לשים לב קודם כל לפרמטרים הבסיסיים הקודמים. בהחלט ניתן למצוא בגדים בעיצוב ייחודי ושונה שעונים על הדרישות הללו ואנו מציעים לחפש גם אפשרויות שונות בחנויות אונליין לצד בגדים שתוכלו למצוא בחנויות כאן בארץ.

זכרו תמיד כי לתינוקות יש עור רגיש במיוחד ולכן אנו חייבים לבחור בגדים עבורם בצורה מושכלת ומתוך מחשבה. אם תקפידו לבדוק את הדברים הללו תוכלו בהחלט למצוא ביגוד נהדר לתינוקות ופעוטות שאולי אפילו ימשיך אתכם הלאה לילדים הבאים. בהצלחה!

 

מרחבי הרשת:

מטרנה AR
מטרנה מצווה – שיתוף פעולה יחודי של חברת מטרנה
מטרנה גולד
הדייסות החדשות מבית מטרנה